La marca personal o identitat digital es tot el que ens defineix com a persones, la nostra formade ser els actes que realitzem...
MARCA PERSONAL:Es aquell concepte pel qual, fent un símil amb les marques comercials, qualsevol persona és capaç de projectar als altres la seua imatge, capacitats i personalitat entre altres aspectes. Apuntales permet crear i formar una percepció en terceres persones que podem modificar i que ens servirà principalment per a diferenciar-nos, obtindre major visibilitat, una millor reputació o inclús totes al mateix temps.
IDENTITAT DIGITAL:És el rastre que cada usuari d'Internet deixa en la xarxa com resultat de la seua interrelació amb altres usuaris o amb la generació de continguts. Com resultat obtenim informació sobre nosaltres que en algun moment hem publicat. També podem trobar contingut que altres han penjolls. Comentaris en un blog, imatges, vídeos, mencions en una notícia, la publicació d'una sanció en el BOE, els resultats d'una oposició, un treball de la universidad...
REPUTACIO ONLINE:La reputació online és la imatge d'una empresa, persona o institució en Internet. Més enllà de la imatge que projecta la pròpia marca, la reputació online està també composta per les notícies, comentaris i opinions expressades per tercers en xarxes socials, fòrums, blogs i mitjans online. Ser visibles a través de continguts ben posicionats, actuar amb transparència, tindre una comunitat sòlida i escoltar què diuen els usuaris són algunes de les claus per a mantindre una bona reputació online.
MARCA PERSONAL:Es aquell concepte pel qual, fent un símil amb les marques comercials, qualsevol persona és capaç de projectar als altres la seua imatge, capacitats i personalitat entre altres aspectes. Apuntales permet crear i formar una percepció en terceres persones que podem modificar i que ens servirà principalment per a diferenciar-nos, obtindre major visibilitat, una millor reputació o inclús totes al mateix temps.
IDENTITAT DIGITAL:És el rastre que cada usuari d'Internet deixa en la xarxa com resultat de la seua interrelació amb altres usuaris o amb la generació de continguts. Com resultat obtenim informació sobre nosaltres que en algun moment hem publicat. També podem trobar contingut que altres han penjolls. Comentaris en un blog, imatges, vídeos, mencions en una notícia, la publicació d'una sanció en el BOE, els resultats d'una oposició, un treball de la universidad...
REPUTACIO ONLINE:La reputació online és la imatge d'una empresa, persona o institució en Internet. Més enllà de la imatge que projecta la pròpia marca, la reputació online està també composta per les notícies, comentaris i opinions expressades per tercers en xarxes socials, fòrums, blogs i mitjans online. Ser visibles a través de continguts ben posicionats, actuar amb transparència, tindre una comunitat sòlida i escoltar què diuen els usuaris són algunes de les claus per a mantindre una bona reputació online.
Comentarios
Publicar un comentario